Nauczyciele nauczania początkowego
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Zduny
(1)
Autor
Słupek Kazimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(1191)
6-8 lat
(737)
0-5 lat
(732)
9-13 lat
(319)
Dorośli
(205)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Młodzież
(169)
14-17 lat
(120)
Rodzice
(56)
Szkoły podstawowe
(43)
Nauczanie początkowe
(25)
Nauczyciele
(14)
Przedszkola
(11)
Szkoły średnie
(10)
18+
(8)
9-10 lat
(8)
Grupa wiekowa Dzieci
(8)
Logopedzi
(6)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(5)
Psycholodzy
(5)
11-14 lat
(4)
Gimnazja
(4)
Pedagodzy
(4)
Szkoły ponadgimnazjalne
(4)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(3)
Grupa wiekowaDzieci
(3)
Klasa 1.
(3)
Terapeuci
(3)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Klasa 5.
(2)
Poziom średniozaawansowany
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Uczniowie
(2)
0-2 lat
(1)
10-14 lat
(1)
14-16 lat
(1)
14-17
(1)
18
(1)
2-8 lat
(1)
4+
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Grupa wiekowa11-14 lat
(1)
Klasa 2
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 6.
(1)
Małżonkowie
(1)
Niemowlęta
(1)
Ojcowie
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Pracownicy
(1)
Proza
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Wychowawcy
(1)
Temat
Czytanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
Sprawny odbiór informacji przekazywanych za pomocą języka pisanego, czyli umiejętność czytania, jest najważniejszą umiejętnością, jaką powinni opanować uczniowie w młodszych klasach szkoły podstawowej. Jest to warunek co prawda nie wystarczający, ale bezwzględnie konieczny do radzenia sobie na kolejnych etapach edukacji. Książka ta adresowana jest zarówno do terapeutów pedagogicznych prowadzących zajęcia korekcyjno-kompensacyjne i nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, jak i do rodziców chcących pomóc swoim dzieciom w opanowaniu trudnej sztuki czytania. Zawiera ona szereg praktycznych wskazówek do pracy z dziećmi ryzyka dysleksji i z każdym dzieckiem mającym trudności w czytaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zduny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej