Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Zduny
(5)
Czytelnia Zduny
(1)
Autor
Matuszyńska Aldona
(2)
Matuszyński Witold
(2)
Armstrong Lance
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Dick Leonard
(1)
Domino Zbigniew
(1)
Hall Mari
(1)
Jenkins Sally
(1)
Misztal Karina
(1)
Siedlik Małgorzata
(1)
Stępień Marian (1929- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Armstrong Lance
(1)
Biografie
(1)
ChatGPT
(1)
Chatbot
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miłosz, Czesław (1911-2004)
(1)
Pisarze polscy
(1)
Powieść polska
(1)
Reiki
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Unia Europejska
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zduny
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33P (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zduny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zduny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT / Karina Misztal, Małgorzata Siedlik. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, 2025. - 254, [2] strony : fotografie, ilustracje, portrety ; 23 cm.
Masz wiedzę. Teraz czas pokazać ją światu. Ta książka uczy, jak tworzyć markę ekspercką, która opiera się na spójnych wartościach, mocnym przekazie i precyzyjnym adresowaniu potrzeb idealnego klienta. Zawarte w książce autorskie narzędzie z generatorem komend ChatGPT wspiera każdy etap pracy nad marką – od jej tożsamości, aż po język komunikacji. To system stworzony po to, by przeprowadzić Cię od pomysłu do spójnej strategii, która nie zostaje na papierze, tylko działa w realnym świecie. Dla kogo jest ta książka? dla tych, którzy chcą wystartować z marką od zera – świadomie i nowocześnie, dla twórców, ekspertów i właścicieli firm, którzy chcą odświeżyć swój przekaz, dla każdego, kto chce zacząć korzystać z narzędzi AI. Po przeczytaniu tej książki zrozumiesz, że silna marka to nie przypadek, tylko dobrze ułożony plan. Wszystko staje się jasne: jak mówić, do kogo i po co. Do tego AI przestaje przerażać, a zaczyna pomagać. Totalnie obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce działać świadomie i osiągnąć fenomenalny sukces swojej marki. Mery Piotrowska – prowadząca program Porządek musi być w Canal+ To nie jest kolejna książka o „budowaniu marki”. To instrukcja krok po kroku, pełna struktur i schematów opartych na doświadczeniu autorek. Idealna dla tych, którzy chcą zbudować, naprawić lub ulepszyć swoją strategię. Wyjątkowo praktyczne zastosowanie AI w marketingu. Erwin Gałan – strateg reklamowy, ekspert marketingu i social mediów. [Lubimy czytać.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zduny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czesława Miłosza odkrywanie Ameryki i inne szkice / Marian Stępień. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2018. - 297, [1] strona : ilustracje (głównie kolorowe) ; 23 cm.
Główny, tytułowy rozdział książki jest intelektualnym efektem podróży po niezwykłych miejscach Ameryki, jaką autor odbył w 1978 roku szlakiem wyznaczonym wierszami i esejami Czesława Miłosza. Kresem tej podróży było spotkanie i rozmowa z poetą-profesorem w Berkeley. To wspomnienie zostało dopełnione relacją z 1984 roku, z drugiego amerykańskiego spotkania z Miłoszem, wówczas już laureatem Nagrody Nobla. Niewiele brakowało, a tekst "Książka fałszywych prognoz" przyczyniłby się do krajowego wydania "Zniewolonego umysłu" jeszcze przed transformacją ustrojową. Andrzej Miłosz, w porozumieniu z bratem, zaproponował, by artykuł ten wykorzystać jako przedmowę, która mogła ułatwić otrzymanie zgody cenzury na publikację. Zanim jednak doszło do definitywnych decyzji autora, wydawcy i cenzora, nastąpiła zmiana ustroju politycznego w Polsce. "Zniewolony umysł" ukazał się - na szczęście - bez żadnych bezpieczników czy politycznego alibi w rodzaju przedmowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zduny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zduny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej